Geen producten (0)

Veelgestelde vragen 


Onderstaand vindt u het antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een mail naar info@hazetdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.

Foreign countries:

  • Does HazetDealer.nl deliver to foreign countries?
    Yes, we can ship products to all over the world. Please send a mail to info@hazetdealer.nl and mention the products in which you are interested, so that we can make you an interesting offer.
     

Bestellen & Levering:

  • Wat zijn de levertijden van HazetDealer.nl?
    Indien op voorraad bij HazetDealer.nl: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden.
    Indien op voorraad bij de leverancier: verwachte levertijd 2 werkdagen.
    In alle overige gevallen nemen wij contact met u op.
    Helaas is het (nog) niet mogelijk om de actuele voorraadstand van producten op de site te tonen. Indien u de actuele levertijd wil weten, stuur dan een mail naar info@hazetdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.
  • Wordt een bestelling gratis bezorgd?
    Bestellingen vanaf € 100,- excl. BTW verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 100,- excl. BTW betaalt u € 6,95 verzendkosten binnen Nederland of €9,- voor zendingen naar België.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja, bestellingen kunnen opgehaald worden in ons magazijn. Het adres is Jan van der Heydenstraat 9 te Wijchen. U betaalt in dat geval vanzelfsprekend geen verzendkosten.
  • Kan ik ook als particulier bestellen?
    Ja, zowel zakelijke klanten als particulieren helpen wij graag. De prijzen staan vermeld exclusief BTW omdat vooral zakelijke klanten bij ons producten afnemen.

 

Betalen:

Met welke methoden kan ik betalen bij HazetDealer.nl?
U kunt bij HazetDealer.nl op één van de volgende manieren betalen:

iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Overboeking/vooruitbetaling
Dit houdt in dat u na het invoeren van uw bestelling het orderbedrag overmaakt op onze rekening.

  • Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
  • Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken het factuurnummer uit uw orderbevestiging
  • Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij uw bestelling zo snel mogelijk versturen.


Op rekening/achteraf betalen
U maakt de betaling binnen 15 dagen na de factuurdatum over op onze rekening.

  • Achteraf betalen is vooralsnog alleen beschikbaar voor zakelijke klanten in Nederland en België.
  • Achteraf betalen is mogelijk tot een orderwaarde van €250,-. Voor vaste klanten kan op verzoek hier een uitzondering op worden gemaakt.

 

Retourneren:

  • Wat als het product niet goed is?
    Voor al uw aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen, oftewel "niet goed, dan geld terug". In deze periode kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. De reeds betaalde kosten worden op uw rekening teruggestort. U betaalt alleen de kosten van het retour zenden. Wilt u een artikel ruilen of retourneren, stuur dan een mail naar info@hazetdealer.nl, vul het contactformulier in of bel naar +31 (0)24 303 00 29.
  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
    Zodra wij uw retourgezonden artikel(en) hebben ontvangen, geldt een terugstorttermijn van 3 werkdagen.

Fouten en wijzigingen voorbehouden